زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 6:18 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 273
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 108
عضویت: 11 /7 /1392


حوادث: دختر 19 ساله در شيکاگو نامزد سابقش را به طرز وحشتناکي کشت ...

دختر 19 ساله در شيکاگو نامزد سابقش را به طرز وحشتناکي کشت...

روزنامه ايران/ دختر 19 ساله‌اي در شيکاگو با همدستي نامزد و پدرش، نامزد 30 ساله سابقش را به طرز وحشيانه‌اي کشــــــت و جسدش را پس از مثله کردن در حياط پشتي خانه در يک گودال عميق دفن کردند.

دختر 19 ساله‌اي در شيکاگو با همدستي نامزد و پدرش، نامزد 30 ساله سابقش را به طرز وحشيانه‌اي کشــــــت و جسدش را پس از مثله کردن در حياط پشتي خانه در يک گودال عميق دفن کردند.

به گزارش پليس، اين دختر که ديزي گوتيرس نام دارد پس از مدت‌ها بي‌اطلاعي از وضعيت نامزد سابقش با دادن وعده وعيدهايي، اين مرد 30 ساله را به خانه خود کشاند.

مرد که از توطئه اين دختر بي‌اطلاع بود خوشحال از ديدن دوباره او در خانه گشت مي‌زد که ناگهان نامزد تازه دختر و پدرش از اتاق‌ها بيرون آمدند. جوز ريس 30 ساله که از ديدن دو مرد ديگر در خانه بهت‌زده شده بود پيش از اين‌که بتواند سؤالي بپرسد با حمله حاضران در خانه روبه‌رو شد و آنقدر با يک لوله بلند کتک خورد تا از هوش رفت. اعضاي خانواده با تصور مرگ اين مرد سرش را بريدند و پس از مثله کردن، بدنش را درون کيسه‌هايي ريختند و به حياط پشتي بردند.

پدر دختر در بازجويي گفت: براي حفر گودالي سه ساعت تلاش کرده و در نهايت کيسه‌هاي خونين را در اعماق اين گودال انداختند و رويش خاک ريختند. پس از اين جنايت دختر جوان و نامزد تازه‌اش به نيوجرسي فرار کردند.

پليس هنوز نام و مشخصات نامزد تازه زن را اعلام نکرده اما با اعلام دستگيري دختر و نامزدش در اين شهر از شروع بازجويي‌ها خبر داده است.

سخنگوي پليس مي‌گويد: «بازجويي‌ها از نامزد تازه دختر آغاز شده اما تا اثبات اتهاماتش به دليل مسائل امنيتي نمي‌توانيم اسم و مشخصاتي از او فاش کنيم. دختر قاتل و پدرش نيز در حال محاکمه هستند و در حال حاضر يک جلسه از دادگاه را گذرانده‌اند.» اين پدر و دختر هر دو به اتهامات خود اعتراف کرده‌اند.

منبع : روزنامه ایران


سه شنبه 16 مهر 1392 - 20:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | حوادث: دختر 19 ساله در شيکاگو نامزد سابقش را به طرز وحشتناکي کشت ... | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS