زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 6:22 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 280
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 108
عضویت: 11 /7 /1392


بین الملل: رسوايي بهره برداري جنسي از زنان خدمتکار در قطر

رسوايي بهره برداري جنسي از زنان خدمتکار در قطر...
واحد مرکزي خبر/ پس از افشاي بردگي کارگران خارجي در قطر اين بار برخي منابع از بهره برداري جنسي از زنان خارجي که به عنوان خدمتکار در خانواده هاي قطري مشغول به کار هستند، پرده برداشتند.

به گزارش پايگاه خبري ميدل ايست آنلاين، زنان خارجي به ويژه زنان نپالي، هندي و فيليپيني که براي کار در منازل ثروتمندان قطري استخدام مي شوند با مشکلاتي چون خشونت جنسي و حبس مواجه اند.

روزنامه هافينگتون پست در شماره روز دوشنبه در اين باره نوشت:« سازمان هاي حقوق بشري در موضوع بدرفتاري با کارگران خارجي تريبون چنداني ندارند که بتوانند با استفاده از آن به دولت قطر فشار بياورند اما اين سازمان ها در موضوع بهره کشي جنسي از زنان شاغل در خانواده هاي قطري معمولا سکوت مي کنند».

زناني که درمنازل قطري ها کار مي کنند تحت کنترل شديد قرار دارند و به نوعي ارتباط اجتماعي آنان بسيار اندک است تا صداي آنان به بيرون نرسد.

بر اساس گزارش هافينگتون پست، در قطر تعداد زندانيان زن بسيار زياد است و بسياري از زنان زنداني نيز از طبقه محروم و کم درآمد هستند که کنسولگري ها و نمايندگي هاي سياسي خارجي نيز به سرنوشت آنها چندان اعتنايي ندارند.

به طور ميانگين در هر ماه، حدود پنج زن نپالي به سبب اينکه خارج از چارچوب ازدواج شرعي در قطر باردار مي شوند دستگير مي شوند و بيشتر دستگيري ها نيز در بيمارستان هاست و مراجعه به بيمارستان ها نيز بيشتر به سبب آسيب ديدگي شديد آنان در تلاش براي سقط جنين است.

منبع: واحد مرکزی خبر


سه شنبه 16 مهر 1392 - 20:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | بین الملل: رسوايي بهره برداري جنسي از زنان خدمتکار در قطر | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS